Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[一般] 關於開水團隊放假
Oct 1st 2013, 17:22, by stevenisfirst1 ( 浮*雲 )

引言回覆 uok33 的話:

我沒怪罪開水
只是想轉移帳號
我帳號怎改 他都可以登入= =
我想轉移到新的再用電話鎖
關於盜帳號的問題,使用其他裝置(手機、平板、桌上型)更改密碼後~再重新登入=>有試過嗎?
因為有些釣魚網站會讓您的電腦被植入程式,進而很多私密的資料跟帳密就外泄了。
使用其他裝置更改密碼後,將自己本身的電腦重新掃毒,(基本上我是重灌)再登入FB。不然怎麼改密碼都還是被強登。

因為我本身桌上型電腦出問題,發生過不管怎麼改密碼,都會被人登入而且不斷發送訊息、拉社團~騷擾到我的家人、朋友。

供分享~希望有解決你目前的困擾 ^^!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhsawmq8x63w 的頭像
    qhhsawmq8x63w

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhsawmq8x63w 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()