close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
[請益] 通路買理膚寶水
Jun 18th 2014, 10:13, by EllyChang

作者EllyChang (Elly)

看板BeautySalon

標題[請益] 通路買理膚寶水

時間Wed Jun 18 10:13:04 2014

我是敏感的混合肌,T字小油兩頰乾,現在保養品是用極潤保濕化妝水+韓國 innisfree綠茶精華 最近因為臉爛困擾著我 前陣子是瘋狂脫皮後去看醫生 醫生說是季節引起脂漏性皮膚炎 擦了醫生開的藥好了之後變右邊臉頰長了5個痘痘,我不太確定那個算是什麼痘,不是有膿的那種,會癢癢的壓下去微痛。 爬文參考版友推薦敏感肌的選擇, 目前是鎖定理膚寶水,但要簽約通路才買的到,但現有個問題,就是我覺得我家附近的藥局人員素質頗低,之前因為要買東西想去諮詢一下(買東西前很愛問)想細問下去他們也只是一直跳針介紹了外罐上就有標註的話,感覺就不夠專業,但我也能理解,畢竟他們也不算專櫃小姐要那麼費心,而另外一家藥局的店員更是阿伯,我怎麼可能要逼他介紹產品給我呢= = 但其實我家附近沒有理膚配合的藥局啦!只是怕特地跑到別區的藥局卻遇到同樣情況...想請問在台北的版友,有沒有可提供諮詢並介紹的比較詳細的藥局可以推薦給我呢? 表達能力弱怕大家看不懂所以打的落落長...重點其實在最後,感謝各位撥冗看完: ) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 27.243.97.134 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1403057586.A.06C.html

Tatehala:推忠孝東路216巷永誠藥局 111.81.29.54 06/18 10:19

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhsawmq8x63w 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()