Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
Re: [平反微好雷] 被偷走的那五年
Oct 2nd 2013, 09:33, by DarkerWu

作者DarkerWu (糊塗)

看板movie

標題Re: [平反微好雷] 被偷走的那五年

時間Wed Oct 2 09:33:13 2013

好吧 看到你回的部分 既然說到妳大膽用"平反"來應文 那我也就不客氣了 首先我覺得你不太甩"藝術"是甚麼 只要這個作品妳看得很爽妳就心滿意足了 為什麼抄襲跟感動你可以分開來談? 根本不能分開的啊 因為它給你的感動 根本是別的作品帶給你的 而不是這部片給的啊 你在接受的是導演給你的偽感動 如果我是原創者 我辛苦營造出的感動橋段 被人家抄去用 讓人家為這個橋段流淚 是為"被偷走"片而流 但我才是原創者啊!! 為什麼不是為我的片感動?? 那我辛苦不都白費了 不只白費 還被剽竊走 這叫人情何以堪 藝術的本質就是在於每個人的創作精華 這部片從本質上就打壞了這點 它的優點 感動 等等 全都不是它真的有的 你卻只是為了看爽而已就抹煞掉了原創者的努力 附和縱容這種行為 會讓電影市場敗壞 讓更多這種老鼠四竄 那這樣以後誰還願意認真構思好劇情給我們欣賞?? 這真的是你想看到的電影風氣嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.173.126.145

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhsawmq8x63w 的頭像
    qhhsawmq8x63w

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhsawmq8x63w 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()