Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Learn to Play Electric Guitar

Perfect for those new to guitar. Learn to play electric guitar with these easy step-by-step video lessons from JamPlay! Sign up for just $39.
From our sponsors
acer ultrabook s3還原問題
Oct 1st 2013, 18:58

我買了acer ultrabook s3
但是我的目的是要退貨 因為硬體有問題

基本上還超級新不需要備份 其實也沒甚麼見不得人的東西
我只擔心還原以後清得不夠乾淨留下個資甚麼的

我其實是電腦白癡
我只按了Acer eRecovery Management恢复系统 
其他我都不懂到底OK了沒

因為我看到他說要把C朝重新來過
我是按照這個網頁做的
http://www.seekxiu.com/article.aspx?id=17595
那請問這樣的話 之前我曾請人家幫我弄了D朝
我希望所有的東西可以被覆蓋掉 
所以希望有人可以幫我解釋一下~感恩

 

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhsawmq8x63w 的頭像
    qhhsawmq8x63w

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhsawmq8x63w 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()